Торговий центр «Амстор» у Запоріжжі став призером премії Retail Awards «Вибір споживача 2017»

За результатами споживчого голосування торговий центр «Амстор» отримав нагороду в номінації «Кращий торговий центр Запоріжжя», зайнявши почесне третє місце в рейтингу.
28 лютого 2018 року в київському ЦУМі пройшла церемонія нагородження Retail Awards Вибір споживача 2017. За словами організаторів - «найбільш об'єктивно-суб'єктивний зріз ритейл-ринку».
За словами маркетолога керуючої компанії мережі торгових центрів «Амстор» Аліси Парафіловой, бути представленим у номінації - вже велика честь, визнання і відмінний стимул. «Ми щиро дякуємо нашим відвідувачів за активність в голосуванні і таку високу оцінку нашої роботи. Окрема подяка організаторам, адже подібні премії розвивають дух здорового суперництва. Всі ми отримуємо мотивацію працювати над удосконаленням бізнесу, шукаємо нові можливості та ідеї для розвитку», - прокоментувала Аліса Парафілова.
В об'єктивності оцінки сумніватися не доводиться, адже експертами виступили головні судді - українські споживачі, які віддають свої голоси, керуючись важливими для кожного з них критеріями.
Нагадаємо, в 2017 році торгові центри «Амстор» відкрилися в Бердянську і Сєвєродонецьку. Таким чином, мережа ТЦ «Амстор» налічує 14 торгових центрів в 8 містах центральної та східної України.
Довідка:
Амстор Рітейл Груп - компанія з управління комерційною нерухомістю в Україні, яка виступає оператором 14-ти торгових центрів (ТЦ), що функціонують в 8 містах центральної та східної України. Компанія входить до складу промислово-інвестиційної групи Смарт-Холдинг.
Загальна площа ТЦ - понад 190 тис. Кв.м. Компанія співпрацює з найбільшими мережевими операторами України, такими як Золотий Вік, Лотос, Брокард, Сільпо, Comfy та іншими.
У 2015 році компанія досягла домовленостей про співпрацю з однією з найбільших торгово-промислових груп Fozzy Group, магазини під брендом «Сільпо» якої, стали якірним орендарем торгових центрів мережі «Амстор».
Національна Премія України в сфері роздрібної торгівлі Retail Awards «Вибір споживача» заснована в 2011 році і успішно проводиться вже протягом шести років, ставши масштабним, популярним подією. Премія є загальновизнаною, її логотип активно використовується учасниками ринку рітейлу.
Основна мета Премії - визначити лідера року серед провідних торгових мереж, торгових і торгово-розважальних центрів України, ресторанів швидкого харчування, завдяки незалежному опитуванням споживачів. Опитування проводиться дослідницькою компанією, з урахуванням важливих для споживачів критеріїв (цінова політика, асортимент / набір орендарів, розташування, зручність, впізнаваність бренду, сервіс, програми лояльності тощо)